186 nereye şikayet edilir?
Başvurunuzun sürecini çağrı merkezimizdeki (186) başvuru numarasından, web sitemizdeki “Başvuru Sorgulama” bölümünden veya müşteri ilişkileri merkezlerimizden takip edebilirsiniz. Şikayet ve sorgulama süreçleri tamamlandıktan sonra, tercih ettiğiniz iade kanalı aracılığıyla işlemin sonucu hakkında bilgilendirileceksiniz.
186 numarası kime ait?
NotrufnummernNotfallkontaktnummernNotdienst (Alo Ambulance)112Stromausfall186Erdgasausfall187Telefonausfall12118 weitere Leitungen
186’yı aramak ücretli mi?
Alo 186’yı arayan müşteriler sorunlarını otomatik sesli yanıt sistemi aracılığıyla veya canlı müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşerek bildirebilirler. Çağrı merkezi tüm tüketicilere açıktır ve ücretsizdir; ücretsiz bir hizmettir.
186 neden beni arar?
Vatandaşlar, elektrik kesintileri, elektrik kesintileri, fatura gecikmeleri, elektrik kaçağı, ödemeler, sayaç sorunları, anketler, bilgi veya şikayetlerle ilgili olarak 186’yı arayabilirler.
186 nelere bakar?
Sıkça sorulan sorularHizmet adıNumaraELEKTRİK ARIZA186GAZ ARIZA187CENAZE HİZMETİ188VERGİ DANIŞMANLIĞI18952 satır daha
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
186 IBAN ister mi?
Tazminat almaya hak kazandığınıza dair bir bildirim almanız halinde; talebinizi internet sitemizin “Çevrimiçi İşlemler” menüsünden, kurumsal WhatsApp telefon numaramızdan, Mobil 186 uygulamamızdan, 186 çağrı merkezi numaramızdan veya kullanıcı hizmet merkezlerimizden iletişim numaranız ve IBAN bilgileriniz ile birlikte iletebilirsiniz.
Cep telefonundan 186 nasıl aranır?
Elektrik arızalarını bildirmek sabit hatlı bir telefon, yani sabit hatlı bir telefon kullanarak da yapılabilir. Alan kodunu eklemeden doğrudan 186’yı arayabilirsiniz. Bölgenizdeki bir elektrik kesintisini bildirmek için sabit hattınızdan 186’yı arayabilirsiniz.
Başka bir ilden 186 nasıl aranır?
Arızaları bildirmenin yanı sıra, bu bölüm planlı kesintiler ve sokak aydınlatması gibi konuları da kapsar. Sabit hat veya cep telefonundan 186’yı ararsanız, doğrudan bölgenizdeki satış şirketine bağlanırsınız.
186 saat kaça kadar çalışıyor?
OEDAŞ’tan hizmet aldıkları bölgede yapılması planlanan çalışmalarla ilgili bilgi sahibi olmak isteyen aboneler, 186 numaralı çağrı merkezini 7/24 arayarak bilgilerini güncellediklerinde SMS yoluyla bilgilendirme alabilecek.
186 hat meşgul ne demek?
Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ) Ereğli Şube Müdürü Bünyamin Önder, elektrik kesintilerini bildirmek için artık ‘186’ numaralı telefonun ‘meşgul’ çalmayacağını ve her vatandaşın anında cevap vereceğini söyledi.
Tedaş’ı nasıl şikayet edebilirim?
TEDAŞ müşteri hizmetleri numarası için 186’yı kullanabilirsiniz. TEDAŞ nedir?
186 numara hangi kuruma aittir?
TÜRKİYE’DE BİR İLK: 186 ÇAĞRI MERKEZİ ARTIK CEP TELEFONUNUZDA! ENERJİSA DAĞITIM ŞİRKETLERİ TÜRKİYE’DE BİR İLKİ BAŞARDI. Ayedaş / Toroslar / Başkent 186 sayesinde elektrik dağıtım hizmetlerine ilişkin işlemleriniz artık bir cep telefonu uzağınızda.
186 hangi telefona ait?
TÜRKİYE’DE BİR İLK: 186 ÇAĞRI MERKEZİ ARTIK CEP TELEFONUNUZDA! ENERJİSA DAĞITIM ŞİRKETLERİ TÜRKİYE’DE BİR İLKİ BAŞARDI. Ayedaş / Toroslar / Başkent 186 sayesinde elektrik dağıtım hizmetlerine ilişkin işlemleriniz artık bir cep telefonu uzağınızda.
186 ne anlama gelir?
Aydınlatma sorununuzu web sitemizin online işlem menüsünden, WhatsApp kurumsal telefon numaramızdan, Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 çağrı merkezimizden bize bildirebilirsiniz.
Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.
Sokak elektrik direkleri kimin sorumluluğunda?
Genel Aydınlatma Yönetmeliğine göre; dağıtım şirketleri, genel halkın kullanımına açık bulvar, cadde, sokak, alt geçit, üst geçit, köprü, meydan, kavşak, kaldırım ve yaya geçitlerinin aydınlatılmasından ve gerekli aydınlatma ve ölçüm sistemlerinin kurulmasından ve işletilmesinden sorumludur.
Enerjisa şikayet nasıl yapılır?
Enerjisa Mobil uygulamasının yanı sıra dağıtım şirketlerinin Mobil 186 uygulaması, 186 Çağrı Merkezi, dağıtım bölgesi web sitesi ve dağıtım sosyal medya destek hesapları aracılığıyla da kesinti/arıza bildirimlerinizi bırakabilirsiniz.
Şikayet için nereyi arıyoruz?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.